صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > موضوعات عمومی | PersianSeven General > تالارهای خانه و خانواده > دکوراسيون و چیدمان
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما


ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 2 هفته پیش   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار mokaabgroup
 
تاريخ عضويت: Apr 2019
محل سكونت: تهران
سن: 39
پست ها: 2
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 0 بار در 0 پست
چوق: 1,165
فعاليت Longevity
1/20 1/20
Today پست ها
ssssssss2

عکسهای خریداری شده
پيش فرض چند اشتباه در خرید مبلمان اداری

ظاهر سازمان مانند زمینه کاری شما مهم است. به همین دلیل شرکت‌های برای طراحی دکوراسیون دفتر کار شما تاسیس شده‌اند تا بهترین بهره‌وری را از فضای کاری خود داشته باشید. در یک فضای اداری طرح دیوارها و میز و صندلی اداری بیشتر از هر وسیله دیگری به چشم می‌آید. بنابراین لازم است برای خرید مبلمان اداری و نظیر آن دقت بیشتری به کار ببریم.
برای زیباسازی دکوراسیون شرکت خود لازم است به همه اتاق‌ها توجه کنید. برخی از مدیران تنها به اتاق‌های اصلی شرکت مانند اتاق خودشان و اتاق‌های جلسه توجه می‌کنند. آن‌ها باید بدانند تغییر دکوراسیون در تمامی اتاق‌های کارمندان مهم است. بهتر است چیدمان هر اتاق بر اساس نوع فعالیت آن‌ها انجام شود، اما یک شباهت در همه اتاق‌ها حالتی یکپارچه را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. در واقع یک مشخصه را در همه اتاق‌ها در نظر بگیرید و آن را مشخصه‌ای برای شرکت خود بگذارید. برای مثال می‌توانید برای خرید مبلمان اداری رنگ یا مدل آن را در همه اتاق‌ها به یک صورت انتخاب کنید.
اما یکی از نکاتی که ممکن است برای خرید وسایل اداری در نظر نگیرید، فضای مجموعه است. شما قبل از خرید هر وسیله‌ای باید فضای قرارگیری آن را مشخص کنید. در صورتی که فضای مد نظر شما فضای محدودی باشد، باعث می‌شود برای چیدمان دچار مشکل شوید. همچنین ظاهر زیبایی در نهایت ایجاد نخواهید کرد.
پیش ا خرید تمامی جوانب را بسنجید. اما موضوعی که بسیار مهم است، توجه به ارگونومیک بودن صندلی و میز اداری است. شما باید راحتی کارمندان خود را در نظر بگیرید و با توجه به شرایط قد و وزن آنان انتخاب خوبی داشته باشید. اما در حالت کلی مبلمان‌هایی هستند که با ابعاد استاندارد تولید شده‌اند. اما بهتر است خرید خود را به صورت حضوری و با تست کردن انجام دهید. ممکن است مبلمان اداری دارای ویژگی‌هایی باشند که در تبلیغات به خوبی نمایان نشده، بنابراین شما دلیل گران قیمت بودن را ندانید، در صورتی که آن ویژگی‌ها برای شما چندان ضرورتی ندارد.

کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید
گاهی ارزش کالایی را در برابر قیمتش می‌سنجیم. البته کار اشتباهی نیست. اما نباید این کار همیشگی باشد. برای یک خرید خوب باید تمامی ویژگی‎های آن را در نظر بگیریم و بسنجیم و سپس برای خرید اقدام کنیم.
ضرب المثل هر چقدر پول دهی آش میخوری را حتما شنیده‌اید. البته در بازار متنوع امروز برخی از سودجویان با این ضرب المثل شما را گمراه می‌کنند. اما این دلیل نمی‌شود که این مثل را مقصر بدانیم. در بازار صحیح چنین موضوعی مطرح است. قاعدتا باید این گونه باشد که جنس با کیفیت گران‌تر هم باشد. اما برای سنجیدن کیفیت آن باید به نکاتی توجه کنید. برای مثال از مراکز معتبری خرید وسایل اداری خود را انجام دهید و از آن‌ها برگه ضمانت کالا دریافت کنید.
مبلمانی که برای خرید در نظر می‌گیرید همه روزه مورد استفاده کارکنان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر به دلیل قیمت کم یک مبلمان بی کیفیت خریداری کنید، خیلی زود باید به فکر خرید بعدی مبلمان باشید. اما در صورتی که از همان ابتدا بهترین انتخاب را داشته باشید، خیالتان از این بابت راحت می‌شود که تا مدت‌ها لازم نیست هزینه مجددی برای خرید بپردازید.

خرید بدون توجه به نیاز کارمندان
زمانی که تصمیم به خرید مبلمان اداری می‌گیرید در واقع باید محتمل هزینه‌های جدیدی شوید. اما باید بدانید هدفتان از این کار چیست؟ آیا تنها هدف شما تغییر دکوراسیون اداری است یا از نیازهای کارمندان هم باخبرید؟
زمانی که قبل از خرید نیازهای کارمندان را بسنجید یک خرید آگاهانه انجام می‌دهید و باعث رضایت آن‌ها می‌شوید. این احساس رضایت باعث می‌شود که بهره‌وری کارمندان شما بیشتر شود در نتیجه به هدف سازمانی خود نزدیک‌تر شوید.
البته با صحبت کردن با کارمندانتان ممکن است متوجه متفاوت بودن نیازهای آنان باشید. شما در نهایت باید کالایی را انتخاب کنید که برای دفتر کاری شما مناسب باشد و استانداردهای لازم را برای کارکنان در نظر بگیرد.



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در یک هفته پیش
mokaabgroup آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
مبلمان, اداری, اشتباه, خرید


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3 هم اکنون 04:24 PM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.