صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > اینترنت و شبکه | Internet > شبکه و اینترنت > کسب درآمد از اینترنت
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما


ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 4 هفته پیش   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار nikan70
 
تاريخ عضويت: Apr 2019
اسم واقعی: http://www.nikantnt.com/
پست ها: 14
تشكرها (از ديگران): 1
تشكر شده 0 بار در 0 پست
چوق: 6,500
فعاليت Longevity
0/20 0/20
Today پست ها
sssssss14

عکسهای خریداری شده
پيش فرض دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی چیست

در دنیای امروزه تبلیغات حرف اصلی را میزند، زیرا که برای شناسایی کالا و خدماتی که عرضه می کنید همچنین رقابت با مشتریان به تبلیغاتنیاز دارید. روش های تبلیغات شامل چاپ بنر، تراکت، پوستر، تابلو سازی ساخت تابلو تبلیغاتی همچون بیلبورد، تابلو مغازه ، تلویزیون شهری ، تبلیغات مدرنیته و دیجیتالی (مانند چاپ بنرهای تبلیغاتی در سایت های معتبر، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در شبکه های مجازی) می شود. منظور از دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از ابزارهای الکترونیکی ( شامل کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه) جهت تبلیغات در بستر اینترنت (موتورهای جستجو، ایمیل، شبکه های اجتماعی، سایت و …). در این روش صاحب کسب و کار با توجه به افزایش تمایل افراد جامعه به خرید های اینترنتی و دنیای دیجیتال به منظور ارتباط سریع تر و موثر تر بجای استفاده از روش های تبلیغاتی قدیمی نظیر پخش تراکت های تبلیغاتی، بیلبوردو … از روش های مدرن تر و مجازی جهت تبلیغات استفاده می کند.
دیجیتال مارکتینگ شامل پست های وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافی های طراحی شده مرتبط با کسب و کار، شبکه های اجتماعی، بروشورهای آنلاین و .. می شود.
تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ

  • بهینه سازی موتور های جستجو
منظور از بهینه سازی یا سئو تکنیک هایی است که صفحه وب سایت را در نتایج بالای موتور جستجو قرار می دهد تا از این طریق رتبه بهینه را داشته باشد. زیرا برای دیده شدن و تبلیغات توسط کاربران باید در رتبه های بالا قرار گیرید. برای دستیابی به چنین نتیجه ای لازم است به طور مداوم از تکنیک های سئو استفاده کنید تا سایت شما در رتبه اول قرار گیرد.
  • محتوا
مبنای اصلی هر سایتی محتوای آن است زیرا محتوای به طور مستقیم با رتبه دهی در موتورهای جستجو در ارتباط می باشد. محتوای سایت می تواند شامل پست های وبلاگ، کتابهای الکترونیک، مقاله های سفید، اینفوگرافی های مرتبط با کسب و کار، بروشورها و کتابهای آنلاین و تولید مطالب مرتبط و مفید باشد.
  • رسانه های اجتماعی
منظور از رسانه های اجتماعی تبلیغات و معرفی برند و خدمات در انواع شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، لینکدین ، اینستاگرام، اسنپ، پینترست و گوگل پلاس است.
  • پرداخت به ازای هر کلیک
برخی از وب سایت ها وجود دارند که تبلیغات شما را به نمایش گذاشته و در ازاء هر کلیک از شما مبلغی را دریافت می کنند. برای تبلیغات می توان از تبلیغات موتورهای جستجوگر، تبلیغات متنی و تبلیغات نمایشی یا بنری استفاده نمود.
  • بازاریابی پورسانتی
منظور از این تبلیغ این است که شما به عنوان صاحب سایت تبلیغی محصولی را بر روی سایت خود منتشر نمایید و در ازاء آن مبلغی را دریافت کنید.
  • بازاریابی بومی
بازاریابی بومی، نوعی بازاریابی محتوا محور است که هم جوار محتواهای رایگان دیگر بر روی یک پلتفرم (سکویی برای بهتر دیده شدن مثل شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و اینستاگرام) قرار می گیرد.
  • اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی نوعی نرم افزار است که جهت خودکارسازی عملیات بازاریابی کاربرد دارد. این نرم افزار بیشتر در محیط های بازاریابی کاربرد داشته و می تواند کارهایی مانند ارسال خبرنامه های ایمیلی، تنظیم برنامه زمانبندی پست های رسانه های اجتماعی، به روز رسانی لیست تماس ها، جذب لید و ردیابی و گزارش کمپین و کارهایی از این قبیل را به صورت خودکار انجام دهد .
  • بازاریابی ایمیلی
در این روش از ایمیل که یکی از ابزار های ارتباط با مشتریان است، استفاده می شود. ایمیل می تواند جهت ترویج و تبلیغ محتوا، تخفیفات ، مزایده ها و همچنین ارسال پیام ها خوش آمدگویی،عضویت در وبلاگ ها، معرفی محصولات و خدمات و .. استفاده شود.
  • روابط عمومی PR آنلاین
منظور از این بازاریابی این است که به مخاطب خود این اطمینان را دهید که به صورت آنلاین خدمات خود را پوشش می دهید. یعنی در نشریات دیجیتال، وبلاگ ها و سایت های محتوا محور از طریق تماس با خبرنگار از طریق رسانه های اجتماعی، درگیر شدن با نظرات آنلاین و درج نظرات مخاطبان در وب سایت و یا وبلاگ به صورت آنلاین در دسترس باشید.
  • بازاریابی پیامکی
همان طور که مشخص است منظور از آن ارسال پیامک به مخاطبان خود می باشد که البته این شیوه بازاریابی به علت استفاده نادرست از آن و ارسال بی رویه تبلیغات موجب شده کارایی قبل را نداشته باشد.
  • بازاریابی ویدیویی
یکی از بهترین روش های برای تبلیغات در دیجیتال مارکینگ است به شرطی که ویدیو شما مفید و البته کوتاه باشد . تا از این طریق تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.
  • بازاریابی چریکی
این نوع از بازاریابی بیشتر برای کسب و کار های کوچک که امکان تقبل هزینه های سنگین را ندارد، کاربرد دارد. در این روش بازاریابی جلب نظر مشتریان فعلی به جلب توجه مشتریان جدید ارجحیت دارد.
دیجیتال مارکتینگ مناسب چه شرکت هایی است ؟

  • شرکت هایی که با مشتریان در ارتباط نیستند و می توانند از این طریق تعامل بیشترین در رابطه با کار با مشتریان خود داشته باشند. هدف نهایی مذاکره ما بین کسب و کارها و جذب و تبدیل با کیفیت لیدها برای فروشندگان از طریق سایت شما و یا کانال های دیجیتالی است.
  • شرکت هایی که ارتباط مابین مصرف کننده و کسب و کار وجود دارد، هدف از دیجیتال مارکتینگ شامل تعیین قیمت محصولات و حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید و تبدیل آنها به یک خریدار واقعی است .
مزایای دیجیتال مارکتینگ

  • بررسی ترافیک وب سایت : از طریق استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ می توانید اطلاعات دقیقی از مشتریان خود داشته باشد به طور مثال با استفاده از این ابزار می توانید میزان بازدید مشتریان، نحوه بازدید (استفاده از چه وسایل نوع وسیله دیجیتالی برای بازدید از وب سایت.)، تعیین مدت زمان بازدید از سایت و ...را بدانید. با استفاده از این مزیت می توان زمان و تعداد افرادی که از وب سایت شما دیدن می کنند را اولویت بندی نمایید و از این طریق تصمیمات بهتری جهت جذب ترافیک بیشتر اتخاذ نمایید.
  • با استفاده از این ابزار قادر به مدیریت محتوای خود خواهید بود زیرا از طریق وب سایت می توانید تعداد بازدید تبلیغ و دانلود بسته تبلیغاتی خود را مشاهده نمایید و به این ترتیب محتوای خود را مدیریت کرده و در صورت لزوم محتوای بهتری را ارائه دهید.
تولید و ایجاد محتوای دیجیتال

برای تولید محتوای دیجیتال با کیفیت مناسب باید اطلاعات دقیقی از نیازهای مخاطبان و اهداف و انگیزه های آنها داشته باشید. برای تبدیل مخاطب خود به یک مشتری باید نکات زیر را به یاد داشته باشید :
  • مرحله آگاهی : این مرحله شامل پست های وبلاگ، اینفوگرافی های طراحی شده در ارتباط با کسب و کار و خدمات و ویدیو کلیپ های کوتاه مدت می باشد.
  • مرحله توجه : در این مرحله لازم است با نشر کتابهای الکترونیک و محتوای با کیفیت و برگزاری سمینارها و .. در بین مشتریان جلب توجه کنید.
  • مرحله تصمیم گیری : در این مرحله لازم است همواره کیفیت و کمیت وب سایت خود را بررسی کنید و آن را از نظر محتوا نیز در سطح بالایی نگاه دارید. همچنین در این مورد در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات مشتریان نیز بی تاثیر نخواهد بود.



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در 3 هفته پیش
nikan70 آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
مارکتینگ, چیست, یا, الکترونیکی, بازاریابی, دیجیتال


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3 هم اکنون 12:47 AM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.