صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > اینترنت و شبکه | Internet > شبکه و اینترنت
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما

تبلیغات برای اعضاء سایت نمایش داده نمی شود (برای عضویت کلیک کنید)








irantrack irantrack

irantrack persianseven

ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 03-19-2018   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار itzeroone
 
تاريخ عضويت: Aug 2017
پست ها: 91
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 1 بار در 1 پست
چوق: 36,047
فعاليت Longevity
0/20 2/20
Today پست ها
sssssss91

عکسهای خریداری شده
پيش فرض نحوه تبدیل مخاطبان به مشتریان طراحی سایت

بعد از طراحی سایت مهم ترین چیز برای هر وبسایت ، جذب ترافیک و مخاطب است. حال تبدیل این مخاطبان در طراحی سایت به مشتری یک هنر است .در این مقاله به این موضوع اشاره میکنیم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. چیزی که در این شغل بسیار اهمیت دارد این است که ساختن موارد ساده و واضح، بسیار کار سخت و دشواری می باشد.

علی رغم وجود پیچیدگی هایی که در طراحی تجربه کاربری وجود دارد، ما اغلب از یک معیار دیگری برای ارزیابی مزیت ها و اصول موجود در این زمینه استفاده می کنیم: میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی وب سایت ها. این مورد به درصد کاربرانی باز می گردد که همراه سایت شما می مانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند، حال این هدف خرید کردن باشد یا دانلود یک اپلیکیشن و یا حتی ثبت نام در یک رویداد، فرقی ندارد.

بارها و بارها ما درباره این معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی صحبت کرده ایم که چگونه می تواند باعث موفقیت یک طراحی سایت شود. ما توسط این مورد بسیار مهم، یک پروسه و یا مسیر جستجو در وب سایت را به تجربه ای ختم می کنیم که بسیار لذت بخش است و هم برای سایت و هم برای مخاطبین منفعت های زیادی به همراه دارد. خیلی از بازاریابان و طراحان وب سایت تمایل دارند تا آنالیزهای عمیق تر و بیشتری را روی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان انجام دهند و مراحلی که کاربر برای مشتری واقعی وب سایت شدن باید طی کند را دقیق تر بررسی کنند.

این مراحل کاربران را به یک استراتژی جدید می رساند: بهینه سازی تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت. این تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت به چه معنا است؟ تصور کنید که ساختمانی را می سازید. امنیت، پایداری و کیفیت کلی ساختاری که در حال به وجود آوردن آن می باشید بستگی به مصالحی دارد که استفاده می کنید. شما می توانید دیوارها، کف و سقف را آجر به آجر بسازید تا بتوانید یک ساختمان را سرپا نمایید.

اما اگر در این میان از آجر ها و یا سایر مصالح ساختمانی ضعیفی استفاده کنید، قدمت ساختمانی خیلی به طول نمی انجامد. این مثال می تواند تئوری که در پس این میکرو تعاملات تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در این پروسه باید روی قدم های تدریجی در جستجوی کاربران تمرکز کنید تا بتوانید یک طراحی مهیج، کاربردی، جذاب و دعوت کننده را به وجود آورید که تجربه کاربری بسیار عالی را نیز به آن ها ارائه می دهد.

این میزان تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به دو بخش تقسیم می شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سایت و عملکرد های ثانویه. نقاط عطف موجود در جستجوی کاربران به مراحلی باز می گردد که آن ها را مستقیم به هدف نهایی سایت می رساند: این مورد معمولا در وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد. در این جا تنها راه عملی شدن معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت، خرید کردن از جانب کاربران می باشد.

عملکرد های ثانویه به طور مستقیم باعث نمی شوند تا کاربران به مشتریان سایت واقعی تبدیل شوند- آن ها عملکرد هایی را که می توانند به ترتیب و به تدریج باعث این امر شوند را برای کاربران توضیح می دهند. عملکردهای ثانویه به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که واقعا یک کاربر به مشتری واقعی سایت تبدیل خواهد شد. عملکرد های ثانویه می توانند به طور مثال اشتراک گذاری در رسانه ها اجتماعی که در وب سایت ها مشهود می باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو کاربران را می توان مستقیم به میزان درآمد وب سایت ها نسبت داد.

(به تصویر بالا توجه کنید). هر دو این مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسی و ارزیابی می باشند و می توانید با کمک نتایج به دست آمده از این آنالیز ها، تجربه کاربری با کیفیتی را به کاربران سایت خود ارائه دهید. طراحان وب سایت باید تست ها مختلفی را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحیح مراحل و بخش هایی که در مسیر تبدیل کردن کاربران به مشتریان وب سایت وجود دارد و از کاربردی بدون آن ها اطمینان حاصل کنند. شاید این میزان تبدیل کاربران به مشتریان اصلی بسیار مزیت داشته باشد، اما مضراتی را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کردن سیستم تنها بر اساس آن ها می تواند نتایج گران بار و جبران ناپذیری را به وجود آورد.

مشکلی که در این زمینه وجود دارد برخی شرکت ها تنها رو این عوامل تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت تمرکز دارند که دقیقا نتیجه معکوسی را برای آن ها به دنبال دارد.

اگر بیش از حد روی این موارد دقت شود، وب سایت و صاحبان آن ها به بیراهه می روند. به مثالی که در این زمینه توسط کارشناس بازاریابی به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه کنید که نشان دهنده شرکتی است که تصمیم دارد تا تست A/B را روی صفحه هوم سایت خود اجرا کند. بر اساس توجه به بهینه سازی میکرو تعاملاتی که باعث تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت می شود، شرکت نقاط عطفی را در این مسیر مشخص می کند: خیلی از پروسه ها تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت به این سادگی نمی باشند، اما این مورد برای هدف و منظور ما کافی است.

طراحان سعی داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان میکرو تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان در نظر بگیرند. آن ها می خواستند تا صفحه دوم سایت را به گونه ای بسازند که کاربران ترغیب به بازدید صفحه دانلود شوند. همان طور که از نتایج تست مشخص می باشد گروه C تمایل بیشتری داشتند تا از صفحه هوم سایت به صفحه دانلود بروند. همان طور که این تست را ادامه می دهیم می بینیم که نتایج فرق کرده است. نتیجه تمامی این موارد این می باشد که میزان جذب کردن بازدیدکنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلی سایت بستگی به بهینه سازی میکرو تعاملات تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد که در این گزارش گروه B می باشد.

بهترین معیار را بیابید. هیچ کدام از موارد گفته شده در این مقاله به این معنا نمی باشد که نباید روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت نظارت و کنترل داشته باشید. این را نیز همواره به یاد داشته باشید که زیاده روی روی این مورد نمی تواند اجرای وب سایت را ارتقاء دهد.

خیلی از طراحان تجربه کاربری پیشنهاد می کنند که روی تعاملات ساده ای برای تبدیل کاربران به مشتریان تمرکز داشته باشد و بیشتر روی بهینه سازی معیارهای بلند مدت تمرکز کنید- مانند اشتراک نامه ها که بیشتر از X هفته قدمت خواهند داشت.

در این جا هیچ جواب صحیح و فرمول همیشگی وجود ندارد که به شما بگوید که با چه معیاری باید وب سایت تان را بهینه سازی کنید. از جایی که بسیار تاکید می شود تا روی داده های حاصل از آنالیزهای تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان سایت نظارت و کنترل شود، به یاد داشته باشید که اهداف بلند تر و والاتری در ذهن خود بپرورانید تا بتوانید طراحی تجربه کاربری را در سایت خود به وجود آورید که سایت را ارتقاء می دهد و می تواند به نفع کاربران و تجارت موجود در وب سایت باشد.



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در 03-21-2018
itzeroone آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 03-19-2018   #2 (لينک اين پست)
مدیر انجمن دین و اندیشه
زوم پرشین سون
 
آواتار مرهم
 
تاريخ عضويت: Nov 2013
سن: 23
اسم واقعی: نازنین
پست ها: 27,981
تشكرها (از ديگران): 4,722
تشكر شده 12,617 بار در 8,785 پست
چوق (ثروتمند شماره 4): 22,542,701
پاداش داده شده 549 مرتبه
تاکنون 1,074 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 615 مرتبه
فعاليت Longevity
8/20 9/20
Today پست ها
ssss27981

ويترين جوايز


عکسهای خریداری شده
انار ساوه پرشین سون گیلاس حلقه نامزدی
کیک تولد حامد کمیلی شهاب حسینی
آلبومهای مندوستان من گروههای من درباره من تقویم علایق من
پيش فرض

مگه دایی من بیکاره هی بیاد پستای شمارو حذف لینک کنه


Hamed.Hamishe Abi و سپهسالار این مطلب را لایک کرده اند

__________________


اَللّهــمَّ صـــَلِّ عَلی مُحَـــمَّـــد وَ آلِ مُحَـــمَّـــــد وَ عَجِّـــل فَرَجَهُم
نــذرِ سَــلامَــتـیــت
مرهم آنلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 03-21-2018   #3 (لينک اين پست)
مديريت كل سايت
 
آواتار Hamed.Hamishe Abi
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
سن: 30
اسم واقعی: محمد خالدنژاد
پست ها: 45,223
تشكرها (از ديگران): 25,308
تشكر شده 22,976 بار در 10,859 پست
چوق (ثروتمند شماره 2): 53,354,427
پاداش داده شده 487 مرتبه
تاکنون 405 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 1,105 مرتبه
فعاليت Longevity
7/20 20/20
Today پست ها
ssss45223

ويترين جوايز


عکسهای خریداری شده
ایان سامرهالدر رئیس جمهور محبوب اونورسون(دکتر کریستی) شهاب حسینی
ipad استقلال تهران سیب سرخ
توت فرنگی سیب سبز
آلبومهای مندوستان من گروههای من درباره من تقویم علایق من
پيش فرض

وظیفشه باید انجام بده هرماه از کلانتری پول میگیره


مرهم و سپهسالار این مطلب را لایک کرده اند

__________________



Hamed.Hamishe Abi آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 03-21-2018   #4 (لينک اين پست)
كلانتر سايت
 
آواتار سپهسالار
 
تاريخ عضويت: Nov 2013
محل سكونت: خراسان
سن: 29
پست ها: 7,698
تشكرها (از ديگران): 786
تشكر شده 4,378 بار در 3,086 پست
چوق (ثروتمند شماره 27): 1,401,771
پاداش داده شده 104 مرتبه
تاکنون 57 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 395 مرتبه
فعاليت Longevity
9/20 9/20
Today پست ها
sssss7698

ويترين جوايز


عکسهای خریداری شده
سیب سرخ چای سبز
پيش فرض

خیلی دور ورداشتی ادمینا


Hamed.Hamishe Abi و مرهم این مطلب را لایک کرده اند
سپهسالار آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 04-01-2018   #5 (لينک اين پست)
مديريت كل سايت
 
آواتار Hamed.Hamishe Abi
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
سن: 30
اسم واقعی: محمد خالدنژاد
پست ها: 45,223
تشكرها (از ديگران): 25,308
تشكر شده 22,976 بار در 10,859 پست
چوق (ثروتمند شماره 2): 53,354,427
پاداش داده شده 487 مرتبه
تاکنون 405 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 1,105 مرتبه
فعاليت Longevity
7/20 20/20
Today پست ها
ssss45223

ويترين جوايز


عکسهای خریداری شده
ایان سامرهالدر رئیس جمهور محبوب اونورسون(دکتر کریستی) شهاب حسینی
ipad استقلال تهران سیب سرخ
توت فرنگی سیب سبز
آلبومهای مندوستان من گروههای من درباره من تقویم علایق من
پيش فرض



مرهم و سپهسالار این مطلب را لایک کرده اند
Hamed.Hamishe Abi آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
مخاطبان, مشتریان, نحوه, تبدیل, سایت, طراحی


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3.5 هم اکنون 12:39 AM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.