صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > اینترنت و شبکه | Internet > شبکه و اینترنت
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما

تبلیغات برای اعضاء سایت نمایش داده نمی شود (برای عضویت کلیک کنید)








irantrack irantrack

irantrack persianseven

ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 08-30-2017   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار itzeroone
 
تاريخ عضويت: Aug 2017
پست ها: 91
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 1 بار در 1 پست
چوق: 36,047
فعاليت Longevity
0/20 2/20
Today پست ها
sssssss91

عکسهای خریداری شده
پيش فرض چگونه در شبکه های اجتماعی سروصدا ایجاد کنیم ؟

همه ما از وجود شبکه های اجتماعی و اهمیت آن در کسب وکار مطلع هستیم و میدانیم که نبود چنین شبکه هایی تاچه حد میتواند به ضرر کسب وکار ها باشد !

در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه سروصدا ایجاد کردن یا همان گردوخاک ! اشنا کنیم . روشی که میتواند به راحتی شما را زبان به زبان بچرخاند و به برند شدن شما کمک کند . پس این مقاله را از دست ندهید .

فکر میکنید چگونه میتوانید سروصدا ایجاد کنید ؟

درباره کار خود با کسی صحبت نکنید ! لطفا ! حتی درمورد روند طراحی سایت
بیشترین چالشی که کارفرمایان با آن مواجه می شوند، این است که آن ها راجع به تجارت خود، با هرکسی صحبت می کنند. دقیقا مثل بچه ای که به قنادی می رود و راجع به خواسته های خود و شیرینی مورد علاقه اش ، با همه حرف می زند. مشکل ما طراحان وب سایت این است که خیلی صحبت کرده و شنونده خوبی نیستیم. این امر باعث آشفتگی کار ما می شود.

شما طراحان وب سایت ، باید برای حل این آشفتگی، به دنبال جایگاه های ویژه ای باشید. شما باید در عرصه تجارت موفق بوده و جاهای خالی و مشکلات خود را حل کنید. شما باید دنبال تجارتی باشید که علیرغم شلوغی بازار، ساعت ها ، شما را شاد و راضی نگه می دارد. شما نباید راجع به تجارت بازاریابی خود، با 100 نفر حرف بزنید. همین که یک نفر از کار شما با خبر شوید ، کافی نیست. نیاز به جار زدن ندارید.

خدمات دادن به مشتریان وب سایت بعد از طراحی سایت
زمانی که تجارت جلو می رود، شما باید به مرحله فروش پا بگذارید. ما آنقدر باید تلاش کنیم تا در عرصه تجارت، خودی نشان دهیم و به چشم افراد بیاییم. شما طراحان وب سایت ، باید از همین روش برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید. البته شما طراحان وب سایت می دانید که به اشتراک گذاشتن داده ها و اطلاعات نوآورانه بین افراد، آن ها بر مبنایی ثابت، کار ساده ای می باشد.

اما شما باید از افراد بترسید و همیشه به دنبال اطلاعات مفیدی باشید که به درد آن ها بخورد. اگر شما طراحان وب سایت ، خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهید، پس آن ها را به سمت وب سایت خود، جذب کرده و طراح موفقی خواهید شد. شما طراحان وب سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر به مشتریان خود، احترام بگذارید، آن ها هم متعاقبا به وب سایت شما احترام گذاشته و ارزش بیشتری را به وب سایت شما قائل هستند.

خدمت دادن به مشتریان وب سایت، نه تنها باعث ارتقای وب سایت شما می شود ، بلکه به شما این حس را می دهد که به خود و طراحی سایت خود، افتخار کنید. هر چه بیشتر به خود و طراحی وب خود ، افتخار کنید ، بیشتر می توانید به مشتریان وب سایت خود، خدمات رسانی کرده و به موفقیت بیشتری برسید.

داستان سرایی
مردم و کاربران شبکه های اجتماعی عاشق داستان هستند ! داستان هایی که را بسرایید که داستان برند شما باشند .

شبکه های وب سایت خود را به صورت حلقه ای حفظ کنید
هر زمان که شما می بینید که وب سایت شما ، افت کرده ، مطمئن باشید که تعداد بازدید کنندگان در وب سایت شما ، کاهش یافته و آن ها به سمت وب سایت دیگری روی آوردند. شما باید با خود ارزیابی کنید که واقعا چه اتفاقی برای وب سایت شما افتاده است؟ حتما، اشتباهی رخ داده است. این اتفات برای هر تجارتی پیش می آید ، اما شما طراحان وب سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که مرتکب این اشتباهات نشده و روند طراحی وب سایت خود را به صورت موفقی جلو ببرید.

زمانی که ما راجع به آخرین موفقیت های تجارت خود ، با مشتریان صحبت می کنیم ، باید از آنها صادقانه عذر خواهی کنیم که ما به خاطر موفقیت، بیشتر بر روی تجارت تاکید داشتیم تا شما.

با موفقیت در طراحی سایت ، غوغا به پا کنید
اما ما طراحان وب سایت ، چگونه می توانیم از شر noise های شبکه های اجتماعی راحت شویم. شما باید ، با طراحی سایت خود ، غوغا بر پا کنید و مشتریان زیادی را به سمت تجارت خود بکشانید. مشتریان وب سایت، افرادی هستند که همیشه دنبال تکنولوژی می باشند. مثلا دنبال iPhone جدیدی که به بازار آمده و یا خرید Starbucks

زمانی که شما طراحان وب سایت ، قرار است که به مشتریان خود کمک کنید، باید بتوانید با آنها ، خیلی خوب ارتباط برقرار کنید تا در تجارت خود موفق شوید. برای جذب مشتریان، نیازی به سحر و جادو نیست.هرکاری باید روی اصول انجام شود و شما باید تا آنجایی که امکان دارد، در خدمت مشتریان وب سایت خود باشید. خوب ، حالا با توجه به نکات بالا، چگونه می توانید به مشتریان وب سایت خود کمک کنید؟ هر زمان که شما ، به پاسخ این سوال رسیدید، می توانید در دنیای طراحی وب سایت، سری در سرها بالا کنید



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در 08-31-2017
itzeroone آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
کنیم, ؟, ایجاد, اجتماعی, سروصدا, شبکه


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3.5 هم اکنون 11:52 AM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.