صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > اینترنت و شبکه | Internet > آموزش و نکات سایت داری > آموزش و نکات طراحی سايت
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما

تبلیغات برای اعضاء سایت نمایش داده نمی شود (برای عضویت کلیک کنید)








irantrack irantrack

irantrack persianseven

ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 01-11-2017   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار mona39
 
تاريخ عضويت: Aug 2015
پست ها: 16
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 13 بار در 8 پست
چوق: 14,203
پاداش داده شده 1 مرتبه
فعاليت Longevity
0/20 6/20
Today پست ها
sssssss16

عکسهای خریداری شده
پيش فرض طراحی سایت شما اصلی ترین بخش شرکت تان است

طراحی سایت شما، حضور آنلاین کسب و کار شما است. خیلی از کسب و کار ها طراحی سایت خود را می سازند تا بتوانند شرکت و کالاها خود را بازاریابی نمایند و می خواهند از این طریق اشخاصی را به خود جذب کرده و آن ها را تشویق به خرید از سایت نمایند. در واقع، طراحی سایت یک شرکت، دریچه ای به روی مشتریهای تازه است.

طراحی سایت شما قادر است یک رابط کاربری زیبایی باشد که به فروش کالاها و خدمات یک شرکت خیلی کمک می نماید و سبب می شود تا کاربران راحت تر از طراحی سایت استفاده کرده و با کالاها شرکت آشنایی پیدا نمایند و تصمیم به خرید بگیرند.

در این نوشته به به مواردی اشاره می کنیم که دلایل لازم را برای اینکه زمان و تلاش هایی را در کسب و کار خود صرف طراحی وب سایت نمایید را توجیه می کند و به شما می گوید که به چه نحوی بایست یک طراحی سایت کاربر پسندانه و جذابی را ایجاد کنید.

1.مطلب هایی را که کاربران طراحی سایت تان نیاز دارند، معین نمایید.

یکی از دلایلی که یک طراحی سایت تولید می شود این است که اطلاعات شرکت و کسب و کار را با مخاطبان سایت به اشتراک بگذاریم و از این طریق به آن ها بگوییم که در این طراحی سایت چه موردهایی را در اختیارشان می گذاریم و به چه نحوی به آن ها خدمت رسانی می کنیم. پیام واضح، لحن گفتاری صریح و اطلاعات دیداری مرتبط با شرکت و کسب و کار تان در طراحی سایت قادر است ارتباط قویی را میان شما و کاربران تان به وجود می آورد و سبب اعتماد آن ها نسبت به شما می شود.

اطلاعاتی را از قسمت های مختلف شرکت تان اعم از سهامدارن، قسمت ارائه خدمات دهی به مشتریهای و کسانی که با مشتریهای به طور مستقیم در ارتباط و تعامل هستند، تهیه و جمع آوری نمایید. دریابید که مشتریهای به دنبال چه موردهایی هستند و بازخورد آن ها نسبت به موردهایی که در طراحی سایت خود ارائه می دارید، به چه نحوی است و از همه پراهمیت تر، بایست درک نمایید که برای رفع چه مشکلاتی این کاربران به طراحی سایت شما رجوع می نمایند.

همواره ترفندها و ترندها بسیاری هست که قادر هستید در طراحی سایت خود به کار ببرید، اما شاید همگی آن ها نتوانند به ارتباط شما با کاربران طراحی سایت تان کمک نمایند. همواره بایست در استفاده از این ترند ها به خواسته ها و نیاز های مشتریهای خود توجه نمایید.

گوش دادن به سخنان و بازخوردهای کاربران و مشتری های طراحی سایت فروشگاهی، قادر است ایده خوبی برای ایجاد طراحی سایتی باشد که نظر اکثریت کاربران و مخاطبان سایت را به خود جلب می نماید.

2.اطلاعات و مطالب سایت خود را به گونه ای سازمان دهی و مرتب نمایید که سازگار مشتری های طراحی سایت تان باشد.

هنگامی که کسب و کار ها تجربه کاربری بهینه ای را در طراحی سایت خود به وجود می آورند، سبب می شود تا کاربران به آسانی موردهایی را که می خواهند، در طراحی سایت بیابند. نخست گروه ها و مدل مختلف کاربران سایت تان را معین نمایید و بعد هدف آن ها از بازدید طراحی سایت خود را دریابید و بعد مطلب و موردهایی که سازگار آن ها است را در طراحی سایت خود بگذارید.
قادر هستید با کاربران سایت خود مدارندهه نمایید و یا اطلاعاتی را از قسمت فروش و ارائه خدمات دهی به مشتریهای شرکت خود به دست آورید و معین سازید که مخاطبان بیشتر در کدام قسمت های طراحی سایت تمایل به کلیک نمودن دارند.

هنگامی که اهداف این مخاطبان سایت را متوجه شوید، به آسانی قادر هستید اطلاعات و مطلب ها را به گونه ای در طراحی سایت بگذارید که برای کاربران تان خیلی جذاب باشد.

3.برای مخاطبان مورد نظر خود، طراحی سایت نمایید و روی بازخوردها و عکس العمل های شان نظارت داشته باشید.

ما بایست خواسته ها و نیازهای مخاطبان را در طراحی دیداری سایت خود نیز اعمال کنیم. طراحی دیداری طراحی سایت، برند تان را برای کاربران آشنا تر می سازد و به این وسیله آن ها مناسب می توانند فرق شما را با رقیبان تان تشخیص دهند.

مخاطبان مختلف طراحی سایت به اطلاعات گوناگونی نیاز دارند. مخاطبان سطح آگاهی و تحصیلات متفاوتی دارند و از این رو احتیاج دارید تا کلمات و موردهای دیداری را برای آن ها گزینش نمایید که بتوانند به آسانی پیام طراحی سایت و کسب و کار شما را درک نمایند. شیوه های مختلفی را گزینش و آزمایش نمایید تا دریابید که مناسب ترین گزینه نمایش دادن اطلاعات به کاربران طراحی سایت تان چیست. تا جایی که قادر هستید بازخورد های مشتریهای سایت خود را ارزیابی نمایید و بعد بر این اساس، اطلاعات سایت خود را مجددا ارزیابی و آزمایش نمایید.

شما بایست به خوبی روی عملکرد های مشتریهای طراحی سایت خود نظارت دشاته باشید و به آن ها توجه نمایید. طراحی سایتی موفق می شود که علاوه بر استفاده از یک تیم طراحی خوب و تخصصی، از بازخوردها و عکس العمل ها و رفتارهای کاربران کسب و کار و طراحی سایت خود استفاده نماید و مناسب ترین تجربه کاربری را به وجود بیاورد که البته به افزایش فروش کالاها و درآمد کسب و کار و شرکت نیز ختم خواهد شد. بزرگ ترین ویژگی یک طراحی سایت موفق این است که همواره از قسمت های مختلف آن بخصوص قسمت هایی مخاطبان توجه بیشتری به آن ها دارند، آزمایش گرفته شده و بازخوردهای و عکس العمل های مخاطبان زیر نظر قرار گرفته می شود. همگی این موردهای به این خاطر است که یک طراحی سایتی را برای شرکت و یا کسب و کار خود به وجود آورید که مشتریهای بیشتر و تازهی را به خود جلب نماید و سبب راضی نگه دارا بودن مشتریهای فعلی خود شود.
منبع:طراحی سایت وب کندو



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در 01-12-2017
mona39 آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
اصلی, بخش, تان, سایت, شرکت, طراحی


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3.5 هم اکنون 06:15 PM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.