صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > تالارهای علمی و مهندسی | Science and Engineering > انجمن مهندسی پرشين سون
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما


ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 05-18-2016   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار mojtaba_br
 
تاريخ عضويت: Sep 2015
پست ها: 430
تشكرها (از ديگران): 5
تشكر شده 258 بار در 244 پست
چوق (ثروتمند شماره 49): 442,679
پاداش داده شده 72 مرتبه
تاکنون 1 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 4 مرتبه
فعاليت Longevity
0/20 7/20
Today پست ها
ssssss430

عکسهای خریداری شده
پيش فرض مهم ترین اصول در بازاریابی بانک اطلاعات ساختمان

مهم ترین اصول در بازاریابی بانک اطلاعات ساختمان: معمولا در بازاریابی [تنها اعضای سايت ميتوانند لينکها را مشاهده كنند برای عضويت در سايت اينجا كليک كنيد] و مشاغل با این جمله مواجه می شوید : “علاقه‌ای ندارم”
شما می‌توانید خیلی با احترام و مشتاق بپرسید چرا اینطور فکر می کنید؟ یا اینکه می‌توانید جمله را تکرار کنید ( طوری که فکر کنند شما گیج شده ‌اید) بعضی مواقع مردم بعدازاین کار شروع به توضیح می‌کنند. اما اگر باکسی صحبت کنید و به شما بگوید که علاقه‌ای ندارد پس حتماً شما برای او جالب نیستید و کار از کار گذشته است.
شما پشت تلفن تنها ۱۰ تا ۲۰ ثانیه برای برقراری جلب توجه طرف مقابل وقت دارید و اگر موفق نشوید دیگر کاری از دستتان ساخته نیست؟
شما نخواهید توانست اطلاعات زیادی را در این وقت کم انتقال دهید اما می توانید انرژی، اعتماد به نفس و اشتیاقتان را نشان دهید. کلمات شما باید به سرعت طرف مقابل را تسخیر کند.
از لحظه ای که او سلام می کند شما فقط باید کاری کند تا توجهش جلب شود و مشتاق شود تا بیشتر بشنود. اگر این کار را نکنید دیگر با شما حرف نخواهند زد و خواهند گفت که علاقه ای ندارند و یا حتی تلفن را روی شما قطع کنند.
کلمات شما باید به سرعت طرف مقابل را تسخیر کند.
برای این کار از خودتان بپرسید: به چه کسی زنگ زده ام؟ چرا باید علاقه داشته باشند؟ شما به یک نکته مهم احتیاج دارید که وقتی طرف مقابل بشنود علاقه مند شود.
از خودتان بپرسید: چه چیزی برای مشتری مهم است. آنها چه سودی خواهند برد؟ چطور زندگی مشتری را راحت تر و سودمندتر کنم؟ پس قبل از اینکه حتی تلفن را بردارید از خودتان بپرسید که چرا مشتری باید به حرف من گوش کند؟ اگر جواب را پیدا کردید دیگر با جمله ” علاقه ندارم” مواجه نخواهید شد.


mojtaba_br آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
مهم, اصول, اطلاعات, بانک, بازاریابی, ساختمان


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3 هم اکنون 05:33 AM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.