صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > تالارهای علمی و مهندسی | Science and Engineering > علم و دانش > علوم اقتصاد
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما

تبلیغات برای اعضاء سایت نمایش داده نمی شود (برای عضویت کلیک کنید)








irantrack irantrack

irantrack persianseven

ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 12-13-2015   #1 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار mojtaba_br
 
تاريخ عضويت: Sep 2015
پست ها: 430
تشكرها (از ديگران): 5
تشكر شده 258 بار در 244 پست
چوق (ثروتمند شماره 49): 442,679
پاداش داده شده 72 مرتبه
تاکنون 1 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 4 مرتبه
فعاليت Longevity
0/20 6/20
Today پست ها
ssssss430

عکسهای خریداری شده
پيش فرض فورواردری کالا و کارگزاری حمل و نقل در ایران

فورواردری کالا و کارگزاری حمل و نقل در ایران

فورواردر یا بروکر حمل کننده کالا به شخص یا شرکتی گفته می شود که میان صاحب کالا که قصد حمل آن را دارد و شرکت های حمل کننده کالا که صاحبان کشتی ها و صاحبان کامیون های ترانزیتی بین المللی می باشند قرار می گیرد و مسئولیت حمل کالا را به عهده ندارد ولی مسئولیت انتخاب و قرارداد بستن با حمل کننده و ارائه مجموعه ای از سرویس ها را به صورت BACK TO BACK به صاحب کالا به عهده دارد. [تنها اعضای سايت ميتوانند لينکها را مشاهده كنند برای عضويت در سايت اينجا كليک كنيد] یا [تنها اعضای سايت ميتوانند لينکها را مشاهده كنند برای عضويت در سايت اينجا كليک كنيد] با وجود روابط قوی با همکاران خود در کشور های گوناگون اقدام به شناخت بهترین مسیر، کمترین زمان و کمترین ریسک و حداقل هزینه می کنند. البته این امر در کشور ما به واسطه نبود اطلاعات روشن و قابل دسترس تا حدودی برای صاحبان کالا به مرحله ای ناآشنا و به محلی برای پرداخت هزینه های گزاف تبدیل شده است.




در خارج از ایران معمول است که فورواردر ها را با NVOCC ها یا Non-vessel operating common carrier ها یکی می دانند و در واقع این شرکت ها یک [تنها اعضای سايت ميتوانند لينکها را مشاهده كنند برای عضويت در سايت اينجا كليک كنيد] هستند که با کانتینر های خود و یا بدون کانتینر اقدام به حمل کالا بر روی کشتی ها و یا هر وسیله ی حمل دیگری که تملک آن به مالکان وسیله حمل تعلق دارد می پردازند. متاسفانه این دو اصطلاح در میان جامعه کشتی رانی ایران به اشتباه دو چیز جداگانه تعبیر شده و شرکت های مالک کانتینری معدودی که در منطقه وجود دارند خود را جدای از عملیات فوروادری کالا تحت عنوان NVOCC معرفی می کنند و به حمل گسترده تر و حمل ترکیبی کالا کمتر دست می زنند. البته حوزه فعالیت فورواردر ها در تجارت جهانی بسیار هم فراتر از این است و تا بسته بندی کالا در محل هم پیش می رود و البته ترخیص کالای صادراتی و وارداتی نیز جزء بلاشک آن می باشد که به واسطه نداشتن تخصص کافی از جانب شرکت های فورواردری موجود در کشور عزیزمان این امر نیز ابتر و ناکام مانده است و هنوز هیچ شرکتی با قابلیت اطمینان بالا به صورت روتین این خدمات را ارائه نمی نماید و این امر تا حدود هم ناشی از پیچیدگی این فرایند در کشور عزیرمان می باشد.
لازم به ذکر است که شرکت تاجران ترخیص با ارائه نرخ نامه و در اختیار گذاشتن کرایه حمل های کالایی با قیمت پایه و بی واسطه و در صورت نیاز مشتریان بوک کردن کانتینرها از مبادی گوناگون به مشتریان خود این نوید را میدهد که هیچ هزینه ی اضافی بابت وجود واسطه ها پرداخت نگردد.


این مطلب توسط Hamed.Hamishe Abi لایک شده است
mojtaba_br آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
کاربر زير از mojtaba_br بخاطر پست مفیدش تشکر کرده است
Hamed.Hamishe Abi (12-15-2015)
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
فورواردری, نقل, کالا, کارگزاری, ایران, ترخیص کار, حمل, شکرت ترخیص کالا, شرکت های ترخیص


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3.5 هم اکنون 02:26 PM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.