صفحه اصلی - فروم پرشین سون

بازگشت   PersianSeven Forums > تالارهای علمی و مهندسی | Science and Engineering > روانشناسی و سلامت > اخبار روانشناسی
پورتال پرشين راهنمایی جــوایز IShop وبلاگ پرشین تماس با ما


ارسال مبحث جدید  پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک حالت نمایش
قدیمی 10-14-2010   #1 (لينک اين پست)
مدیران بازنشسته ایران تراک
 
آواتار GhaZalE
 
تاريخ عضويت: Mar 2010
پست ها: 4,936
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 6 بار در 6 پست
چوق: 10,000
فعاليت Longevity
0/20 16/20
Today پست ها
sssss4936

عکسهای خریداری شده
Cool با دویدن روی تردمیل با افسردگی بجنگید

با دویدن روی تردمیل با افسردگی بجنگید ايسنا(اسفند 86): پژوهشگران توصیه می کنند که با دویدن روی تردمیل با افسردگی مبارزه کنید.
در تحقیقی که انجام شده است مشخص شد که پیاده روی ، سریع تر از برخی از داروها علایم بیماری افسردگی را کاهش می دهد . در تحقیق بعدی مشخص شد که مزایای روانی ورزش کردن با ترک تمرين ها خاتمه می یابد. در تحقیق اول که نتایج آن هفته گذشته در مجله انگلیسی اسپورت مدیسین منتشر شد 12 فرد مبتلا به افسردگی خفیف و شدید به انجام تمرین هایی با راه رفتن روی دستگاه دو ثابت به مدت 30 دقیقه درروز ترغیب شدند . محققان مرکز پزشکی بنجامین فرانکلیندر برلین گزارش دادند که علایم افسردگي در افراد تنها 10 روز پس از انجام تمرین ها حدود یک سوم کاهش یافت . پنج نفر از بیماران نیز شاهد کاهش شدت بیماریشان تا 50درصد بودند . محققان با اشاره به محدودیت های چنین تاثیری در تحقیقی متوجه شدند که تمرینات ایروبیک در ظاهر سریع تر از بیشتر داروهای ضد افسردگی عمل می کنند که اغلب دو تا چهار هفته طول میکشد تا تاثیر بگذارند. بنابراین تمرین های ورزشی را می توان جانشینی برای درمان بیمارانی دانست که دارو درمانی برای آنها موثر نبوده است . براساس این گزارش دکتر دوناکریتز-سیلوراستین، نویسنده اصلی این تحقیق چنین نتیجه گیری می کند که اگر انجام دادن تمرین های ورزشی را رها کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده از خلق افسرده در امان بمانید


GhaZalE آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 05-09-2018   #2 (لينک اين پست)
عضو پرشين سون
 
آواتار irancnet
 
تاريخ عضويت: May 2018
محل سكونت: ایران - تهران
سن: 38
پست ها: 1
تشكرها (از ديگران): 0
تشكر شده 0 بار در 0 پست
چوق: 580
فعاليت Longevity
0/20 1/20
Today پست ها
ssssssss1

عکسهای خریداری شده
پيش فرض

۲۰ نکته مهم در خرید انواع تردمیل

امروزه با اینکه تردمیل در بیشتر باشگاه های بدنسازی وجود دارد، اما داشتن یک دستگاه در خانه خود، محیطی راحت و ورزشی مفرح تر را برای شما ایجاد می کند، همچنین هزینه زیاد عضویت در باشگاه را نیز از بین می برد. این راهنمای خرید تردمیل برای این طراحی شده است که به شما کمک کند تا بهترین تردمیل متناسب با بودجه و نیازهای ورزشی انتخاب کنید. آیا حاضرید با ما همراه باشید؟ توصیه می کنیم تمامی جزییات این مطلب را بخوانید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله ۲۰ نکته برای شما آماده کرده ایم که با کمک آنها می توانید یک تردمیل خوب و ایده ال انتخاب نمایید.

قیمت: در خرید تمامی وسایل قیمت یک فاکتور مهم است ولی هیچگاه در خرید تردمیل کیفیت را قربانی قیمت نکنید.

تردمیل دست دوم: خرید تردمیل دست دوم برای کسانی که با قیمت کمتر می خواهند تردمیل مورد نظر خود را تهیه کنند بسیار انتخاب مناسبی است ولی تردمیلی خریداری کنید که از عمر ان مدت زیادی نگذشته باشد.

امکانات: همواره تردمیلی را انتخاب کنید که سرعت ، مسافت ، زمان را نمایش دهد.

وزن: وزن مهمترین فاکتور در خرید تردمیل است همیشه تردمیلی را انتخاب نمایید که متناسب با وزن شما باشد.

صدا: توجه فرمایید در هنگام کار کردن، تردمیل صدای کمی ایجاد کند زیرا صدای کم نشانگر کیفیت موتور و قطعات مکانیکی تردمیل است.

شیب: شیب یکی از امکانات بسیار عالی تردمیل است همیشه تردمیلی را انتخاب کنید که دارای شیب باشد.

سلامت موتور و تسمه: تردمیل را روشن کرده و روی آن به آهستگی راه بروید و پای خود را بر روی تسمه فشار دهید، اگر تردمیل دچار لرزش و یا تسمه متوقف شد این نشانگر خرابی موتور و یا تسمه است.

سرعت: تردمیلی تهیه کنید که سرعت آن از ۰/۵ کیلومتر بر ساعت شروع شود و تا ۱۶ - ۲۵ کیلومتر بر ساعت باشد.

افراد خاص: برخی افراد دارای مصدومیت و یا پروتز در ناحیه پا قابلیت حرکت به عقب تردمیل نیز برای آنها مهم است که در هنگام خرید باید به این قابلیت دقت فرمایند.

شروع و توقف: دقت فرمایید استارت و پایان کار تردمیل روان و بدون صدا باشد.

شیب و سرعت: توجه کنید که با شیب دادن به دستگاه سرعت آن کم نشود، این امر نشانگر سلامت موتور است.

شیب متعادل: دقت فرمایید در زمان شیب دادن تردمیل صاف بماند، در غیر این صورت بازو شیب خراب است.

شیب منفی: امروزه تردمیل هایی به بازار آمده که دارای شیب منفی می باشد که بسیار مناسب هستند. ( این تردمیل ها دارای قیمت های بالایی هستند)

ضربه گیر: تردمیل های دارای ضربه گیر بسیار مناسب و در هنگام ورزش مانع از خستگی و مصدومیت پاها می شوند.

بدنه استیل: تردمیل با بدنه استیل بسیار مقاوم ولی گران می باشد و برای وزن های بالا انتخاب مناسبی است.

ابعاد: بهتر است تخته تردمیل دارای عرض حداقل ۸۰ – ۸۵ سانتیمتر و طول ۱۸۵-۲۴۰ سانتیمتر باشد.

تحمل وزن: تردمیل های خانگی ۸۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کنند، شما باید تردمیلی را انتخاب نمایید که تحمل وزنی بیشتر از وزن شما را داشته باشد زیرا در هنگام دویدن وزن شما افزایش می یابد.

ضخامت تسمه: بهتر است ضخامت تسمه برای تردمیل خانگی حدود ۶ میلی متر است و براس تردمیل باشگاهی ۹ تا ۲۰ میلی متر باشد.

کلید توقف اضطراری: همیشه تردمیلی انتخاب نمایید که کلید توقف اضطراری داشته باشد و از آن استفاده نمایید. این امر بسیار مهم است.

تردمیل مکانیکی: تردمیل های مکانیکی بدون موتور می باشند و با نیرو خود ما حرکت می کنند ورزش با آنها بسیار سخت می باشد، پس قبل از خرید انها بسیار تحقیق نمایید.

منبع: مرجع نخصصی مشاوره انواع لوازم ورزشی,پزشکی,تفریحی و ماساژور[تنها اعضای سايت ميتوانند لينکها را مشاهده كنند برای عضويت در سايت اينجا كليک كنيد]



آخرین ویرایش توسط Hamed.Hamishe Abi در 05-09-2018
irancnet آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
قدیمی 05-09-2018   #3 (لينک اين پست)
مدیر انجمن دین و اندیشه
زوم پرشین سون
 
آواتار مرهم
 
تاريخ عضويت: Nov 2013
سن: 23
اسم واقعی: نازنین
پست ها: 28,538
تشكرها (از ديگران): 4,775
تشكر شده 12,817 بار در 8,914 پست
چوق (ثروتمند شماره 4): 22,492,412
پاداش داده شده 559 مرتبه
تاکنون 1,103 مرتبه با چوق تشکر کرده
تشکر شده با چوق 640 مرتبه
فعاليت Longevity
8/20 9/20
Today پست ها
ssss28538

ويترين جوايز


عکسهای خریداری شده
انار ساوه پرشین سون گیلاس حلقه نامزدی
کیک تولد حامد کمیلی شهاب حسینی
آلبومهای مندوستان من گروههای من درباره من تقویم علایق من
پيش فرض

غزاله



__________________


اَللّهــمَّ صـــَلِّ عَلی مُحَـــمَّـــد وَ آلِ مُحَـــمَّـــــد وَ عَجِّـــل فَرَجَهُم
نــذرِ سَــلامَــتـیــت
مرهم آفلاین است   پاسخ به نقل قول چوق/پاداش
پاسخ

به اشتراک بگذارید

برچسب ها
افسردگی, بجنگید, تردمیل, دویدن, روی


كاربران در حال ديدن تاپیک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع جستجو این تاپیک
جستجو این تاپیک:

جستجوی پیشرفته
حالت نمایش

مجوزهای ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدید ارسال کنید
شما نمیتوانید به پست ها پاسخ دهید
شما نمیتوانید فایل پیوست ضمیمه کنید
شما نمیتوانید ارسال های خود را ویرایش کنید

BB code : فعال
شکلکها : فعال
[IMG] : فعال
HTML : غیر فعال
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال

خط مشی بانک مرکزی
جهت ارسال تاپیک جدید: 100 چوق
جهت ارسال پست: 50 چوق
به ازای هر کارکتر در پست : 1 چوق


زمان محلی شما با تنظیم GMT +3.5 هم اکنون 05:14 AM میباشد.

Powered by vBulletin .
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.